Not logged in
Front Page / Forum / Help in transcription of records / Overførsel af data

Finn Frausing Christiansen
23 Mar 2017 - 08:24
Headline
Jeg er ny på Danish Family search og har et andet stamtræ, hvor over 5200 personer er indtastet. Mit spørgsmål er, om alle disse personer kan overføres fra dette træ til Danish Family search eller om jeg skal starte forfra med indtastning.

Ida Hansen
23 Mar 2017 - 17:07:51
Svar: Overførsel af data

Allerførst så velkommen til Danish Family Search.

Lige nu kan du ikke overføre et andet stamtræ, men der er et stamtræssystem under udvikling her på DFS, så jeg lader dit spørgsmål gå videre.

Du hører fra os snarest.

Dan Nicolaysen
25 Mar 2017 - 00:13:22

Et system ved navn "Familie Databasen" kommer snart på DFS. Der kan man oprette sit eget stamtræ med direkte tilknytning til alle kirkebøger, folketællinger, lægdsruller og andre kilder. Det bliver ganske gratis at bruge systemet. I først version skal man indtaste sine aner forfra, men senere vil vi tilbyde import fra GEDCOM filer. Vi regner med at systemet kommer på i juni 2017, men importen fra GEDCOM kommer nok 3 måneder senere.

Lisel Finnsdatter
20 Dec 2017 - 16:09:46

Hej 

Jeg er ny bruger og kan se i denne tråd, at det skulle være muligt fra efteråret 2017 at importere data fra andet program via GEDCOM

Jeg kan se "Familie Databasen" yderst til venstre på min side, -men der kommer ikke noget frem med mulighed for at importere?

Kan I fortælle mig, hvordan jeg skal gøre?

På forhånd tak

Lisel Finnsdatter

Ida Hansen
20 Dec 2017 - 19:25:56
Det er ikke på endnu. Der har været flere ting, som lige skulle rettes til først.