Not logged in
Front Page/Forum/Techincal assistance/Nulstilling af liste over søgeresultater

Knud Ejstrup Larsen
26 Nov 2017 - 16:00
Headline
Jeg er ret irriteret over at den liste over søgeresultater jeg har fået frem ikke bliver stående i længere tid, men bliver nulstillet - oven i købet til den engelske udgave - efter ret kort tid. Så skal der igen vælges amt, herred og sogn, og indtastes søgenavn. Jeg vil gerne have meget længere tid til eksempelvis at studere og sammenligne resultater fra forskellige folketællingsår. Er det noget der kan forbedres?

Charlotte Pedersen
26 Nov 2017 - 17:47:38
Svar: Nulstilling af liste over søgeresultater
har du prøvet at gemme søgningen ? så kan du altid finde dem frem under fanen " Bruger/mine Detaljer/mine søgninger"  mvh Charlotte

Dan Nicolaysen
26 Nov 2017 - 22:19:27
Svar: Nulstilling af liste over søgeresultater

Man burde ikke ryge tilbage til den engelske version. Det sker kun hvor sessionen med brugeren er blevet fjernet og en ny er oprettet. Det sker hvis forbindelse ændrer sig, og det "håndtryk" der er lavet med brugeren ikke længere findes. Men ingen burde ryge tilbage til den engelske version, det er noget vi skal have kikket på. 

Vi vil forsøge at beholde søgeresultatet i længere tid. Lige nu er det vist nok 10 minutter, men vi vil sætte den op til 30 min.