Not logged in
Front Page / Forum / Techincal assistance / Mangler indtastninger

Ulla Fraulund Jensen
27 Dec 2017 - 21:52
Headline

Jeg har indtastet et par sider i dag, men kan se at der mangler nogle felter i nedenstående.

https://www.danishfamilysearch.dk/churchbook/sogn1544/churchlisting15206/opslag1186939

Ved indtastning blev der sort skærm, og kun den halve side kunne vises. Jeg kan ikke komme ind igen.

Så jeg kan ikke rette.....

Mvh Ulla Fraulund

Ida Hansen
27 Dec 2017 - 22:04:45
Svar: Mangler indtastninger

Du kan bare taste de sidste, når du kan komme ind igen. 

Det kører fint her.....

Bengt Bolinder
28 Dec 2017 - 12:11:13

Jeg vil gerne tilføje at DFS for tiden har problemer med at visningen af indtastningerne bliver "væk" og undertiden bliver skærmen sort. Det er et rent visuelt problem. Bare rolig, dine indtastninger bliver der. Det skal nok blive fixet.

Her er mulig løsning: Skift browser til Google Chrome. Skift til Fuld skærm visning med F11 og genopfrisk skærmbilledet med Ctrl R

Nu er du kørende. Evt gå til forrige opslag og frem igen.

I tråden "Nogle kirkebøger er bare sort skærm" opslaget er der også hints.

Med venlig hilsen

Bengt

Ulla Fraulund Jensen
28 Dec 2017 - 15:10:43

https://www.danishfamilysearch.dk/churchbook/sogn1544/churchlisting15206/opslag1186939

Kan ikke taste de sidste poster på siden, da den siger at "Opslaget er markeret som komplet indtastet, så der kan ikke indtastes flere poste på det."

Da jeg gemte hele tastningen forleden blev siden sort...

mvh Ulla Fraulund

Bengt Bolinder
28 Dec 2017 - 16:40:54

Det er fordi er er markeret at siden er færdig. Det har du nok selv gjort. Det er let nok at fjerne. Du klikker bare krydset væk. (på nogle browsere er det et flueben). Men væk med markeringen. Nu skal du genopfriske siden: tryk F5.

Nu kan du taste siden færdig.

- Bengt

Ulla Fraulund Jensen
30 Dec 2017 - 17:12:21

Hej Bengt

Har prøvet med F11 og ctr R. Har fjernet fluebenet og trykket F5. Jeg kører i Google Chrome.

Jeg kan ikke få lov til at taste siden færdig, uanset hvad jeg gør. Siger fortsat at siden er tastet færdig, men nu mangler de sidste 5 navne.

Siden var tastet færdig, da jeg gemte den, men siden blev samtidig helt sort.

Mvh Ulla 

Godt Nytår...

Bengt Bolinder
30 Dec 2017 - 19:00:24

Jeg har låst siden op. Nu kan du taste. Inden du taster, skal du lige skifte skærmbilledet om til fuld-skærm og  trykke Ctrl R.

Nu bør det virke.

Godt nytår herfra.

- Bengt