Not logged in
Front Page/Forum/Techincal assistance/Nye poster i en gemt søgning

Kurt Hansen
11 Jan 2018 - 06:51
Headline

Jeg har fået en mail om at der er kommet 6 nye poster i en gemt søgning. Fint, herligt, men når jeg klikker på linket kan jeg kun se den nye søgning.

Jeg kan jo ikke huske 120 poster i hovedet og havde regnet med at de 6 nye ville blive listet, men der gør de ikke. Jeg har måttet kopiere de 126 poster for at sammenligne dem med et ditto, som jeg gemte sidste gang.

Bengt Bolinder
11 Jan 2018 - 21:34:28
Svar: Nye poster i en gemt søgning

Det er en af de ting som er på ønskelisten. Det er båret videre til udvikleren.

- Bengt

Dan Nicolaysen
11 Jan 2018 - 22:48:41
Svar: Nye poster i en gemt søgning

Det ville være rigtig smart hvis systemet kunne kuske hvilke poster der tidligere var fundet på en søgning. Så kunne systemet også vise dem der er nye, så man ikke skal bladre igennem dem alle. Men for at gøre det, skal resultatet af alle søgninger gemmes og det er utroligt krævende i både database og antal søgninger der i øjeblikket findes på DFS. Lige nu holder systemet kun øje med antallet af poster der kommer frem på søgningen, og hvis det har ændret sig, så får man en besked om det. For de fleste er det bedre end slet ikke at få en besked om nye poster, men man skal selv gennemgå posterne. Men det er på ønskelisten at huske de eneklte poster på søgningen, så når tiden og resourcerne kommer til det, så vil det blive udviklet.